مجدداً تعود الراقصة سما المصري لاستفزاز مشاهر جمهور الفرعون المصري ونجم ليفربول اللاعب المصري محمد صلاح، وذلك بقيامها بنشر صورة لها مع صلاح على موقع "انستجرام" .
    وعلقت سماء المصري بأن السبب وراء عدم ابتسام زوجة المنتخب المصري محمد صلاح في الصورة التي تم اتقطتها لهما بانجلترا.
    حيث كتبت المصري عبر حسابها: 

     "الفعل قامت خناقه جامدة بين أبو صلاح وأم مكة من ساعه ماعرفت اني عايزه اتجوزه.. وهاتك يازعيق وشخط وتكسير في العفش والنيش بقي ع الأرض باللي فيه زي أي ست مصريه أصيله وصلاح يحلف لها إنه لسه ما وافقش علي الجواز مني وهي مصممه إنها هتقتلني وتخلص الناس من قرفي وعندها حق بصراحه طلعت ست بتفهم أنا نفسي مش طايقه نفسي".
    وأضافت :
    " وفي النهايه أحب أقول لام مكه أنا بحبك لأنك مرات الغالي وهتبقي زي اختي لما اتجوز صلاح صدقيني وبحب مكه وهتبقي زي بنتي...انتوا عيلتي الصغيره وأي حاجه من ريحه حبيب قلبي أبو مكه أشيله في عنيا حتي حمايا وحماتي بحبهم أوي وكفايه انهم جابولي احلي حاجه في الدنيا صلاح حبي انا"




    والجدير بالذكر، بأن صورة محمد صلاح وزوجته تم نشرها أمس من قبل العديد من النشطاء والرواد عبر مواقع التواصل الاجتماعي، ومنهم من نقد زوجة صلاح لعدم تبسمها أمام الكاميرات، وخاصة وأنها زوجة نجم ولاعب دولي ذات شهرة على المستوى المحلي والدولي.
    ومنهم من علق بأنه لا يوجد سبب لابتسامة زوجة صلاح، فهي زوجة رجل مصري في الأول والابتسامة غير مطالبة بها حيث أن الكاميرات تخص زوجها ولا تخصها في زوجة لاعب وليست من مشاهير الساحات مطلقا.
    X